به همين منظور مقامات ويتنامي نگاه ويژهاي به برگزاري اجلاسها و نمايشگاههاي بين المللي در حوزههاي مختلف گردشگري به خصوص گردشگري سلامت داشته و اميدوارند با تقويت اين بخش شاهد ورود گردشگران بيشتري از مناطق جنوب شرق و شمال شرق آسيا باشند.
علاوه بر آن جذب بازارهايي از کشورهاي اتحاديه اروپا، امريکاي شمالي، استراليا و ديگر همسايگان ويتنام نيز در دستور کار مسئولان اين کشور قرار دارد. بررسي کسب بازارهايي در منطقه خاور ميانه و شبه قاره هند نيز از جمله برنامههاي اوليه اين سازمان محسوب ميشود.
گفتني است سازمان گردشگري ويتنام مسابقهاي را جهت ارائه يک شعار و سمبل مناسب براي گردشگري اين کشور ترتيب داده که جايزه نخست آن 2500 دلار بوده وعلاقمندان ميتوانند تا پانزدهم ماه دسامبر در آن شرکت کنند./109
انتهای پیام/